Mijn lijst met blogs

15 jun 2014

Dutch Card Lovers 5 jaar !!!!!

Hier dan eindelijk mijn kaart voor de challenge van DCL#212 !

Ik heb gekozen voor het volgende :
Thema: Friends ( Nelleke )
Kleurenpalet nr.2 ( Rosalien )
Techniek: Inlayd diecuts ( Margot )
Embellishment: Plakparels ( Marjan )
Schets nr. 2 ( Anja )





Gebruik gemaakt van effen cardstock, plakparels, eigenlijk enamel dots.
Dies van MFT.

Zoals altijd blijft er van alles over !
Mijn kleindochter (10) was bij mij aan het logeren en jullie snappen het al, zij maakte een kaart
van de overblijfselen !
Dit maakte zij !


Leuk toch !

9 opmerkingen :

Marjan zei

Gaaf zeg, echt een statementkaart door die kleuren! Ook de kaart van kleindochter mag er zijn, leuk samen knutselen! Dank voor het meedoen met DCL, Ineke!

Ans Gilbert zei

Wat een schitterende kaart, prachtige kleuren, leuk dat inlaid en de kaart van je kleindochter is ook gaaf,liefs Ans

kreamina zei

Je bent goed bezig Ineke!
Weer zo'n krachtige kaart!
Het was zeker knotsgezellig met je kleindochter.....

martina's kaartjes zei

een hele leuke, geslaagde kaart
grtjs,martina
x

Alie Hoogenboezem-de Vries zei

Mooi papier en heerlijke vromen en kleuren Ineke...!!!
Dit lijkt echt jouw ding he... :-)
groetjesss, Alie

Margot zei

wauw! deze is super! bedankt voor het meedoen met de DCL!

Maaike Huisman zei

Prachtig! Weer lekker strak. Dat is jouw stijl inderdaad wel. Vind ik erg mooi en knap.
Met weinig dingen staat er iets.
En je kleindochter neemt het vast van je over.

Groetjes, Maaike

anja curvers zei

Beide kaartjes zijn heel erg leuk hoor leuk dat jullie samen hebben geknutseld aan onze challenge.

Rosalien Zwackhalen zei

Wat geweldig, en die kleuren die doen het zo leuk en ook de zigzagrand doet het super. :) Leuk dat je de uitdaging aangegaan bent met ons. :)