Mijn lijst met blogs

22 sep 2015

De nieuwe Lift Challenge

Hallo ,

Omdat ik gewonnen had bij de Lift Challenge # 90
is mij gevraagd om een voorbeeld kaart te maken voor
de nieuwe challenge.

De te liften kaart is van Lisa A.


De bedoeling is om driehoeken op je kaart te gebruiken.


Mijn kaart heeft wat meer driehoeken!!!!!!


Happy 3 x gestanst en op elkaar geplakt. (MFT)
Met een all over stans van PTI uit zwart de ondergrond gestanst , hiervan 
twee stroken afgeknipt. Deze stroken ingelegd met gekleurde driehoeken.
Geeft een glas in lood effect.
Ik heb hiervoor een voorkant van een papier blokje gebruikt, waarop
alle kleurtjes afgebeeld stonden.
Lijkt me een leuke challenge met veel mogelijkheden!
Doe gezellig mee !

Dit was het weer voor vandaag.

groeten Ineke


17 opmerkingen :

Anoniem zei

Kleurrijk leuk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Sabine zei

He Ineke, wat een leuk kaartje! Ik ben je terug gaan volgen en gefeliciteerd met het winnen van de liftchallenge. Liefs Sabine

Sarah zei

Ik ben even gaan terugkijken naar je winnend kaartje . JA , hij is mooi !! Nu maakte je ook iets vrolijks , laat het buiten maar waaien en regenen . Binnen schijnt de zon !! Liefs ☆ Sarah ☆

GerJanne zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
GerJanne zei

Hoi Ineke,
wat een gave voorbeeldkaart heb je gemaakt! Het lijkt net glas in lood! Prachtig hoor!
Ik heb al een kaart geplaatst, snel he? Het is ook zo'n leuke lift!
Groetjes,
GerJanne

Jane zei

Zo dat zijn veel driehoeken.
Mooie gedaan en leuk dat je gastdesigner was.
Ik vind het een prachtig voorbeeld.

Groetjes Jane

Ans Gilbert zei

wat heb je een ontzettend leuke lift gemaakt, heel erg mooi,
groetjes,
Ans

Diny zei

Wat een prachtig liftkaartje Ineke!
Groetjes Diny

Cornelie zei

Echt mooi gedaan! Ik moest idd gelijk denken aan glas in lood. Wat een werk, maar een super mooi en vrolijk resultaat!
Bedankt dat je met ons meeliftte!

Marfien zei

Zo, daar moest ik even voor gaan zitten om dit kunstwerkje goed te bekijken, gaaf kaartje Ineke

Marfien zei

Zo, daar moest ik even voor gaan zitten om dit kunstwerkje goed te bekijken, gaaf kaartje Ineke

laurie zei

So bright and cheerful..what a fun card!

laurie zei

So bright and cheerful..what a fun card!

Stella zei

Het deed mij denken aan een Tiffany lamp; prachtig! Leuk met al die kleuren; en mooi contrast met zwart.

Leigh Penner zei

This is so fun!

Angelique zei

Wat een bijzondere liftkaart heb je gemaakt, wat zal dat een hoop werk geweest zijn. Heel mooi met al die kleurtjes.
groetjes Angelique

Maaike Huisman zei

Prachti gemaakt!

Groetjes, Maaike