Mijn lijst met blogs

22 apr 2016

Nieuwe dag, nieuwe kansen......

Hallo,

Vandaag toch even tijd voor een
kaartje genomen !!!!



Mijn oog kwam terecht op CASology cue card MOM.

Daar een kaartje voor gemaakt !




Ondergrond uitgeprint, daarop scrabble flowers van MFT, naaimachine en
het geheel op lichtgrijs papier gemat.

Voor het eerst gewerkt met Stick it, een zelfklevend sheet om achter 
je papier te plakken en vervolgens uit te stansen.
Er blijft een dun zelfklevend laagje op je gestanste 
item achter.
Werkt wel goed ! Je ziet nu totaal geen lijmresten.

groeten Ineke






18 opmerkingen :

Gerrina zei

Gave en lieve kaart voor jou mam! Fijn weekend!

Leigh Penner zei

Oh, this is pretty and fun!

Caroline zei

Leuke kaart hoor en handig is dat zelfklevende sheet he?
Groetjes Caroline

Nicolette zei

Wat een leuke kaart Ineke.
groetjes Nicolette

Joanne kramer zei

Wat een mooie kaart!! Groetjes Joanne

Ans Gilbert zei

Hoi Ineke,
leuke kaart heb je gemaakt, mooi zijn de scribble bloemen..
groetjes,
Ans

Joyce zei

Very pretty. Thanks for linking up at CASology this week.

Je@net zei

Leuk gedaan, Ineke. En wat handig zo'n sheet!

Monique zei

Hoi Ineke, wat een leuke kaart. Ik heb mijn naaimachine nog nooit gebruikt....hahaha. Misschien moet ik die er ook nog bij op tafel zetten.
Dat stick-it heb ik niet van gehoord. Maar met die fijne stansjes is dat wel een uitkomst.
Fijn weekend, liefs Monique

P.s. Jacobi viel tegen. Heb maar € 12.00 uitgegeven. Mijn dochter vond dat wel een record-laag bedrag...hihihi.

Margo zei

Wat een supertoffe kaart !
Groetjes
Margo

Angelique zei

Gave kaart heb je gemaakt, mooi dat grijs met roze. Wat klinkt dat als handig spul voor fijne stansjes.
Je kerstkaart is ook mooi gedaan.
lieve groetjes Angelique

Marfien zei

Volgens mij heb ik wat gemist, wat een mooie kaartjes heb je afgelopen week gemaakt, er zitten weer waardevolle tips tussen.

Unknown zei

I have always loved those scribble flowers! This card is great! Thank you for joining CASology!

Tracey McNeely zei

Your scribble flowers are so much fun! Lovely card for Mom. Thank you for sharing with us at CASology this week!

Maria Valente zei

This card is beautiful!
Hugs

Marjan zei

Mooi strak is je kaart! Leuk die rozen en de zwarte tekst tegen het printje van de achtergrond!

Diny zei

Wat MOOI Ineke....een prachtige kaart!
Groetjes Diny

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Ineke ...super mooi in die roze kleurtjes en die achtergrond is ook heel toepasselijk....een goede tip om zo die fijne
stansjes mooi op te plakken...

groetjes Rosina