Mijn lijst met blogs

8 apr 2016

Vlinder dag !!!!

Hallo bloggers !

Vandaag een regenachtige dag gehad......
Wat klussen gedaan  en de middag gebruikt
om e.a. op te ruimen.
Daarna een idee uitgewerkt wat al heel
lang in mijn hoofd zat !


Deze vlinder(stempel van SU) heb ik al enige tijd, ik vind hem super !
Maar om er iets mee te maken is niet echt eenvoudig !
Al langer wilde ik een "trapjes" kaart maken.
Neemt vrij veel tijd, dus het kwam er niet van.
Vandaag dus wel.....
Zal jullie wel vertellen , het heeft best veel tijd gekost om dit 
te maken!
De stempel twee keer afgedrukt, lees 4 keer......met stazon grey.
Alles op maat gesneden en versneden natuurlijk ook ...
Randen met stazon blue bewerkt.
Alles erop en wat tekst erbij.



Butterflyspot Challenge vraagt F: Fold or /and Fuchsia.
Dus ik dacht dit kan er wel mee door !

Het weekend komt eraan !

Het weer schijnt te gaan verbeteren !

Dus allemaal een fijn weekend !

groeten Ineke







24 opmerkingen :

Danielle zei

Het kost vast veel tijd maar het resultaat is er naar! Prachtig zeg!!

Maaike Huisman zei

Ik vind de vlinder qua kleur erg mooi.
Meestal zie ik hem in allerlei kleuren en dan vind ik hem niet zo spannend.
Je kunt zien, dat je verder veel werk gehad hebt aan de kaart.

Groet, Maaike

Veerle zei

Het is super mooi Ineke. Het heeft misschien veel tijd gekost maar het resultaat is navenant.
Gr Veerle

Margot zei

Wat een gaaf effect, heel mooi kaartje!

Je@net zei

Wauw...wat is dít mooi gedaan, Ineke. Super gaaf effect geeft dat!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het heeft misschien wat tijd gekost Ineke maar WAUW...het eindresultaat vind ik top. Het is heel origineel en tiptop afgewerkt. Ik zou hem een tijdje een ere-plaatsje geven en lekker zelf van genieten ;p
Jij ook fijn weekend vast.
Lieve groetjes Miranda

Angelique zei

Ik snap dat het werk heeft gekost maar wat mooi. Een gaaf effect om de vlinders zo op een trapjeskaart te verwerken.
lieve groetjes Angelique

Diny zei

Wat een prachtige kaart Ineke!
Dat heb je heel erg mooi gedaan.
Groetjes en ook jij en fijn weekend,
Diny

Rosina zei

Heel mooi deze trapjeskaart Ineke...zo een mooi effect geeft die vlinder erop...

groetjes en een fijn weekend
Rosina

Sabine zei

Hele gave kaart heb je gemaakt! Super met die trapjes zo Liefs Sabine

Ans Gilbert zei

Knap werk Ineke,
het is denk ik een hele klus geweest, met een prachtig resultaat,
fijn weekend,
groetjes,
Ans

Marfien zei

Met denken en meten wordt veel tijd versleten, maar het is wel heel mooi geworden.
(je kaart uit je vorige post is ook gaaf, maar dan anders)

Nicolette zei

Prachtig Ineke.
Zal inderdaad wel een werkje geweest zijn.
Goed gelukt!
Groetjes Nicolette

Marjan zei

Mooi gedaan! Een originele trapkaart door de manier waarop je de vlinders verwerkte.Tot morgen!!

Rimmie zei

Wat een bijzondere kaart!!!
Heel knap gemaakt

Groetjes

Rimmie

Dora zei

Tjee... Wat gaaf! Die vlinder komt heel mooi uit op deze kaart. prachtig.

Sarah - Crea S zei

Simpel, maar het resultaat is echt supermooi hoor Ineke! De vlinder komt helemaal tot z'n recht. Liefs, Sarah

Stella zei

Ik zie gelijk dat dit echt veel tijd heeft gekost. Maar het resultaat is er dan ook naar; geweldig!

Caroline zei

Hoi Ineke, wat leuk dat je mijn blog hebt gevonden! Ik ga jou ook volgen hoor. Vind je trapjeskaart echt super! Heel knap gedaan hoor.
Groetjes Caroline

Leigh Penner zei

Oh, this is so cool!

Mrs A. zei

What an amazing card. Your fancy fold step card is just perfect. I love the concept of your design. Thankyou so much for fluttering by my challenge. I have beenunable to commnet until now as only just back on my laptop. Hugs Mrs A.

Gerrina zei

Hoop dat je genoten hebt van het heerlijke weekend!
En je kaart is er echt een in de catagorie "ziet er bedrieglijk eenvoudig uit"! Wat een pracht manier om die vlinder zo te gebruiken! Groetjes, Gerrina

Petra Swart zei

Sjoe, ek het nog nooit so 'n kaartjie gesien nie, Ineke - wat 'n besonderse projek!!! Dit moes jou lank geneem het om dit te maak, maar dit was al die moeite en tyd werd!!!! Die skoenlapper is so pragtig en hoe jy dit gebruik het is wonderlik!!! Baie besonders!!!

Sarah zei

Knap gedaan!