Mijn lijst met blogs

29 aug 2016

Weer iets heel anders !

Goede maandag morgen ,




Beide challenges zweefden nog door mijn hoofd!!!!!
Hiervoor mijn pas aangeschafte monsters van MFT gebruikt !


Gestempeld met stazon, worden je stempels lekker vies van !
Bijbehorende stansjes gebruikt, is altijd mooier dan knippen.
Ik bedoel natuurlijk mijn knipwerk, niet dat van jullie !

De oogjes voorzien van kleine enamel dots om
ze wat sterker te maken.
Alles op wit en daaronder een zwarte kaart
om het geheel wat pittiger te maken.

groeten Ineke



21 opmerkingen :

maria f. zei

SUCH fun. I can just imagine you were smiling the entire time you were creating this!

Anoniem zei

Leukkk!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Nancy zei

Hey Ineke,

Geweldige monsterkaart!!

Liefs,
Nancy

Margo zei

Die monsters zijn superleuk Ineke ! Wat een toffe kaart !
Groetjes
Margo

Ans Gilbert zei

Wat een leuke monsters Ineke,
grappige kaart heb je gemaakt en o'ja, netjes knippen dat lukt mij ook niet,
groetjes,
Ans

Joanne kramer zei

Super leuk! groetjes Joanne

Nicolette zei

Zo leuk en vrolijk.
Groetjes Nicolette

Danielle zei

Haha, ik koop ook liefst de snijmallen erbij ;-) Super kaartje zo, echt leuk met al die monstertjes!

designbydonna zei

super cute and fun card.

Marfien zei

Wat een monsterlijke kaart :-) ben blij dat er nog een glimlach afkan, ha, ha, leuk idee Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lieve monstertjes Ineke, leuke kleuren heb je gebruikt. Tip om je stempels wat minder "vies" te laten blijven...gebruik eerst wat Versamark inkt (embossinginkt clear) op je stempel. Stempel op een kladvel en als je dan Stazon gebruikt kan je dit gemakkelijker met een snoetepoetser-doekje verwijderen omdat er een soort beschermlaagje op je stempel ligt.
Lieve groetjes Miranda

Leigh Penner zei

This is so cute! Super sweet take on the sketch!

Aartje zei

Geweldig zoals je deze monstertjes hebt verwerkt in de sketch. Superleuk resultaat.
Groeten, Aartje

Nelleke zei

Hecht heel wat anders. Van deze leuke monsters hoef ik niet bang te worden. Mooi gedaan. Groetjes, Nelleke

GerJanne zei

Ha Ineke,
dit is echt superleuk! Wat een vrolijkheid in de verschillende kleuren! Ik ben fan!
GerJanne

Diny zei

Dat heb je heel erg leuk gedaan Ineke!
Groetjes Diny

Sarah zei

Super grappig! Tof!

Sabine zei

Hele gave kaart! En wat een stoere monsters Liefs sabine

Gerrina zei

Wat een leuke combinatie voor deze uitdagingen! Gaaf gedaan! Groetjes, Gerrina

Kim's CreaLife zei

Wat een leuke vriendjes!
Mooi Kaartje

groetjes Kim

donna mikasa zei

Oh I love how you used those monsters on your sketch! The rainbow colors are so fun, too!