Mijn lijst met blogs

2 sep 2016

Gebruik stickers op je kaart !!!!!

Hallo allen ,

Vandaag een kaartje voor Less is Moore week #291.
Zij vragen " Sticker, stickey label or peel-off on your cards"

Nou heb ik wel een doos met stickers.......
Ik gebruik ze nooit !
Waarom gekocht?????
Tja goede vraag, zag er denk ik wel wat in....


NBUS #7 komt nu ook ineens in beeld !



Hier het gebruikte stickervel. Uit een randje heb ik ook het sentiment gestanst.
De gekleurde blokjes zijn met distress inkt gemaakt.
Eerst een mal gemaakt .....maar dat spreekt vanzelf !

Dit voor vandaag.

Fijn week-end !

groeten Ineke



23 opmerkingen :

Hannelie zei

Fantastiese kaartjie Ineke!
So mooi gedoen, ek hou baie daarvan!
Groete
Hannelie

Kaartenkraam zei

Ik vind het mooie stickers en ook de manier waarop je ze hebt gebruikt is mooi. Alleen vind ik het onderste vierkantje wat licht vergeleken bij de andere twee maar verder een mooie kaart hoor!

groetjes van Ank

Ellen zei

Gaaf!
X Ellen

Je@net zei

Wat een goed idee om de stickers zo op je kaart te verwerken, Ineke. Vind het een erg leuke kaart geworden!

Anoniem zei

Heel mooi gedaan!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Miranda K zei

hij is heel leuk! groeten Miranda K

Joanne kramer zei

Hele mooie en strakke kaart. Groetjes Joanne

Ans Gilbert zei

Hoi Ineke,
ze zijn allle 2 heel erg leuk, de bloemen komen mooi uit op de achtergrondjes..
groetjes,
Ans

Maria V zei

Dit zijn wel hele mooie stickers. geweldige kaart is het geworden. vroeger gebruikte ik m.n. de stickers met gefeliciteerd of prettige kerst, etc. Ook de randjes gebruikte ik. Tegenwoordig hele alfabetten uitdraaien via mallen. Toch leuker ;)

Sabine zei

Wat een mooie stickers. Gave kaart! Liefs Sabine

Sazzle Dazzle zei

Gorgeous clean and crisp design. Superb use of those stickers and loving your colour choices. Beautifully done and Thanks for playing along at Less is More this week. Sarah

GerJanne zei

Hey Ineke, ik vind het enige kaart. Prachtig deze stickers in zwart. Het SU dat je het erbij schrijft, anders had ik gedacht dat het stansjes of stempels waren.
En zo zie je maar weer: niets weggooien, kan altijd weer van pas komen.
Geoetjes,
GerJanne

Ellen zei

Das ook toevallig dat je een kaartje met stickers hebt geplaatst. Ik was vandaag op de beurs in Den Bosch en daar zag ik ook iets met stickers. Heb er normaal helemaal niets mee, maar dat was toch wel heel erg leuk. En dat is jouw kaartje ook :) Nu nog stickervellen zien te vinden die niet 'tuttig' zijn, hihi.

Esther zei

So elegant and perfectly CAS - what a super card! I love the bold colour blocks which set off the images so well. Thanks for sharing at Less is More :)

Susan zei

Such a bold design. Your background colors are beautiful! Thanks for sharing at Less is More!

Nicole Parmentier zei

Ik gebruik ook nooit stickers... maar toch wel heel erg mooi als ik dit zie!!

Neets B zei

Love the crisp clean lines of your design and those stickers are lovely, not seen those before.
Thanks for sharing with us.
Anita x
Less is More

Jantine zei

Hartstikke mooi, Ineke! En zo komen je stickers toch van pas! Ik vind het een erg leuk idee, zo met die vierkantjes kleur.
Groetjes
Jantine

Leigh Penner zei

Wonderful!

Diny zei

Wat een mooie stickerkaart Ineke....mag je meer laten zien....hartstikke leuk!
Groetjes Diny

Caroline zei

Leuke kaart! Wat een idee om uit je stickervel zelf een tekst te stansen....gied zeg!
Groetjes Caroline

Caroline zei

Leuke kaart! Wat een idee om uit je stickervel zelf een tekst te stansen....gied zeg!
Groetjes Caroline

Gerrina zei

Zo gaaf gebruikt deze stickers! Ja ook ik heb een stapeltje liggen; gekregen bij bestellingen en zonde om weg te gooien :)! Groetjes, Gerrina