Mijn lijst met blogs

8 mrt 2017

Laat die grijze massa maar werken .........

Hallo friends !!!!

De Lift Challenge heeft weer een top challenge
bedacht !!!!
Nou, nee dus ........dacht ik in eerste instantie !
Zag er totaal niets in.......


Maar Marjan en Cornelie , heb het toch maar
gedaan !





Tja , geen sheet om te gebruiken..... maar als "ouwe schooljuf"
heb je toevallig nog een lamineer machine !
Dus zelf een sheet gemaakt !

Een soort kantachtig patroon , daarop  bijpassende "bloemen".
Nou, ik denk dat het wel geslaagd is !
Denk , dat ik eigenlijk wel een fotocursus nodig heb !
In het "echt" veel mooier !

Maar goed , zou zeggen ..... Doe maar weer mee !
Is toch echt een leuke challenge !!!!

groeten Ineke







24 opmerkingen :

Sarah zei

Ik vind hem SUPER MOOI!
Dat Lamineren is een goed idee!!
Perfect volbracht!!

lenywim35 zei

Ik heb geen idee wat lamineren is, maar als je dit zelf hebt gemaakt, vind ik het supermooi geworden. grts leny

Sabine zei

Hele gave kaart! Prachtig gemaakt, mooi met die bloemen Liefs Sabine

Je@net zei

Wauw....wat ontzettend gaaf, Ineke. Vind het echt een super mooie kaart geworden!

Colien zei

Heel gaaf, goed plan om te lamineren! En snap dat het lastig te fotograferen is al dat doorzichtige spul ;) Maar krijg best een goed beeld van jouw mooie kaart, top gedaan!
grtz.Colien

Danielle zei

Wat goed bedacht Ineke!! Echt geweldig mooi vind ik je kaart. Mijn grijze massa wil vandaag niet zo, dan maar een blogrondje ;-)

Nancy Soetaert zei

Wat een prachtige kaart Ineke, heb de liftchallenge nog niet bekeken, maar vind je kaart heel mooi!! Mooie kleuren samen, tof met het doorschijnende gedeelte (vermoed dat dit de challenge is?)!
groetjes
Nancy

Scraptastisch zei

Wat super goed bedacht Ineke en ik vind je lift super geslaagd! hele mooie kaart geworden!
Groetjes van Gerie

Ellen zei

Prachtige lift heb je gemaakt Ineke...helemaal top.
De open stansjes vind ik helemaal leuk...welk merk is dat?
Ik ga ook meedoen met de lift!
Gr Ellen

Joanne kramer zei

Wat heb je dit super knap gemaakt! Gaaf!!! groetjes Joanne

Gina zei

Ooh maar op deze foto's ziet er ook super uit hoor ! Prachtig gedaan Ineke ! Groetjes, Gina

Gerrina zei

Als deze in het echt nog mooier is...ik vind 'm nu al super! Mooi dat kantwerk, die kleuren en de elegante fijne bloemen! Groetjes, Gerrina

!neke zei

Stansjes zijn van Poppystamps .

Nicolette zei

Wat een creatief idee Ineke. Heel leuk gedaan.
Groetjes Nicolette

Eri zei

Je kaart is heel geslaagd Ineke!
Groetjes, Eri

Cornelie zei

Slim opgelost, en erg mooi geworden! Leuk dat het je toch bleef triggeren, en kijk nou eens hoe het is geworden! Tof, dank je wel Ineke!

Ans Gilbert zei

Het ziet er knap ingewikkeld uit, mooie kaart is het geworden!
groetjes,
Ans

Ankie vd Polder zei

Leuke kaart en wat een goed idee om een vel te lamineren. Die ga ik onthouden. Groetjes Ankie

Stella zei

Wat een briljant idee; ik vind je kaart echt super! Wat mij betreft zeker een top-3! :)

Marjan zei

Slimmmm oude juf ... Haha. En een mooi effect met een mooie kaart! Fijn dat je weer meedoet!

Nicole Parmentier zei

Maar goed dat je toch een poging hebt gewaagt want het resultaat is prachtig!! Het voordeel van creatief zijn is juist dat je dit soort ideeën kunt bedenken. Gaaf!!

Crealientje zei

Wat een mooi kaartje!
Je hebt de Challenge heel mooi uitgewerkt.
Heel chique!
Mooie kleuren ook. Creativiteit op en top!
Ik ga zo ook maar eens voor deze Challenge zitten.;)
Fijne zondag en groetjes, Crealientje.

Margot zei

Supermooi Ineke!

Jolanda Cuper zei

Geweldig Ineke wat een super kaart heb jij gemaakt!